Ενας στους δύο Ελληνες κάνει οικονομία για την πραγματοποίηση μελλοντικών ταξιδιών.
Αυτό καταδεικνύει η μεγαλύτερη έρευνα στον κόσμο για καταλύματα και ταξιδιώτες σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο που πραγματοποίησε η Tripadvisor και δημοσιεύει σήμερα η «Κ». Σύμφωνα με την έρευνα, το 13% των Ελλήνων ταξιδιωτών σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα σε ταξίδια μέσα στο έτος, παρόλο που το 51% των Ελλήνων ξενοδόχων πιστεύει ότι οι εξελίξεις στην εθνική οικονομία θα επηρεάσουν αρνητικά τον εγχώριο τουρισμό. Το 12% των Ελλήνων δήλωσε περισσότερο αισιόδοξο ή σχετικά αισιόδοξο σχετικά με την κατάσταση της οικονομίας. Το 75% των Ελλήνων ξενοδόχων νιώθει αισιοδοξία για τα επιχειρηματικά του κέρδη το 2014. Το 52% των ξενοδόχων παγκοσμίως και το 35% των Ελλήνων δήλωσαν ότι θα αυξήσουν τις τιμές κατά τη φετινή περίοδο.
Το 90% των Ελλήνων ταξιδιωτών δήλωσε ότι οι κριτικές το επηρεάζουν όταν επιλέγει προορισμό για κράτηση. Οι ταξιδιώτες παγκοσμίως επηρεάζονται σχετικά με τον προορισμό τους σε ποσοστό 65% από τις on line ταξιδιωτικές κριτικές και σε ποσοστό 48% από τις προσωπικές προτάσεις και συμβουλές. Από τη πλευρά τους οι Ελληνες ξενοδόχοι λένε ότι οι κριτικές επηρεάζουν τον αριθμό των κρατήσεων.
Το 98% των Ελλήνων ταξιδιωτών είπε ότι η τιμή είναι σημαντική όταν κάνει κράτηση σε κάποιο κατάλυμα. Για τους ταξιδιώτες, παγκοσμίως, κατά την επιλογή του καταλύματος παίζουν ρόλο σε ποσοστό 89% οι on line ταξιδιωτικές κριτικές, η προηγούμενη εμπειρία σε ποσοστό 86%, οι παροχές σε ποσοστό 77% και οι ειδικές προσφορές σε ποσοστό 44%. Σύμφωνα με την έρευνα οι Ελληνες ταξιδιώτες ζητούν σε ποσοστό 72% δωρεάν το Wi-Fi μέσα στο δωμάτιο έναντι προσφοράς σε ποσοστό 83% από τους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων. Επίσης, ζητούν σε ποσοστό 80% δωρεάν πρωινό έναντι προσφοράς 41%, δωρεάν στάθμευση σε ποσοστό 49% έναντι προσφοράς 88% και δωρεάν μεταφορά με πούλμαν 24% έναντι προσφοράς 20%. Οι γυναίκες ενδιαφέρονται για την υπηρεσία δωρεάν μεταφορικού μέσου, ενώ οι άντρες για το μπαρ του ξενοδοχείου. Μόνο το 14% των παγκόσμιων ταξιδιωτών θεωρεί το μίνι μπαρ μία σημαντική παροχή και το 63% ιδιοκτητών ξενοδόχων παγκοσμίως έχει ήδη απαλλαγεί από αυτό.
Εξάλλου, η Ελλάδα συγκαταλέγεται μέσα στους πέντε πρώτους προορισμούς με περισσότερους διεθνείς ταξιδιώτες στη συσχέτιση με την εγχώρια ταξιδιωτική αγορά. Με βάση απαντήσεις από ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, οι προορισμοί με το υψηλότερο ποσοστό διεθνών ταξιδιωτών είναι το Μαρόκο (87%), η Καραϊβική (75%), η Ταϊλάνδη (75%), η Αυστρία (72%) και η Ελλάδα (68%). Στον αντίποδα οι προορισμοί με το υψηλότερο ποσοστό εγχώριων ταξιδιωτών είναι οι ΗΠΑ (86%), η Αυστραλία (81%), η Ιαπωνία (79%), η Βραζιλία (78%) και η Ρωσία (77 %).
Αυτό καταδεικνύει η μεγαλύτερη έρευνα στον κόσμο για καταλύματα και ταξιδιώτες σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο που πραγματοποίησε η Tripadvisor και δημοσιεύει σήμερα η «Κ». Σύμφωνα με την έρευνα, το 13% των Ελλήνων ταξιδιωτών σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα σε ταξίδια μέσα στο έτος, παρόλο που το 51% των Ελλήνων ξενοδόχων πιστεύει ότι οι εξελίξεις στην εθνική οικονομία θα επηρεάσουν αρνητικά τον εγχώριο τουρισμό. Το 12% των Ελλήνων δήλωσε περισσότερο αισιόδοξο ή σχετικά αισιόδοξο σχετικά με την κατάσταση της οικονομίας. Το 75% των Ελλήνων ξενοδόχων νιώθει αισιοδοξία για τα επιχειρηματικά του κέρδη το 2014. Το 52% των ξενοδόχων παγκοσμίως και το 35% των Ελλήνων δήλωσαν ότι θα αυξήσουν τις τιμές κατά τη φετινή περίοδο.
Το 90% των Ελλήνων ταξιδιωτών δήλωσε ότι οι κριτικές το επηρεάζουν όταν επιλέγει προορισμό για κράτηση. Οι ταξιδιώτες παγκοσμίως επηρεάζονται σχετικά με τον προορισμό τους σε ποσοστό 65% από τις on line ταξιδιωτικές κριτικές και σε ποσοστό 48% από τις προσωπικές προτάσεις και συμβουλές. Από τη πλευρά τους οι Ελληνες ξενοδόχοι λένε ότι οι κριτικές επηρεάζουν τον αριθμό των κρατήσεων.
Το 98% των Ελλήνων ταξιδιωτών είπε ότι η τιμή είναι σημαντική όταν κάνει κράτηση σε κάποιο κατάλυμα. Για τους ταξιδιώτες, παγκοσμίως, κατά την επιλογή του καταλύματος παίζουν ρόλο σε ποσοστό 89% οι on line ταξιδιωτικές κριτικές, η προηγούμενη εμπειρία σε ποσοστό 86%, οι παροχές σε ποσοστό 77% και οι ειδικές προσφορές σε ποσοστό 44%. Σύμφωνα με την έρευνα οι Ελληνες ταξιδιώτες ζητούν σε ποσοστό 72% δωρεάν το Wi-Fi μέσα στο δωμάτιο έναντι προσφοράς σε ποσοστό 83% από τους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων. Επίσης, ζητούν σε ποσοστό 80% δωρεάν πρωινό έναντι προσφοράς 41%, δωρεάν στάθμευση σε ποσοστό 49% έναντι προσφοράς 88% και δωρεάν μεταφορά με πούλμαν 24% έναντι προσφοράς 20%. Οι γυναίκες ενδιαφέρονται για την υπηρεσία δωρεάν μεταφορικού μέσου, ενώ οι άντρες για το μπαρ του ξενοδοχείου. Μόνο το 14% των παγκόσμιων ταξιδιωτών θεωρεί το μίνι μπαρ μία σημαντική παροχή και το 63% ιδιοκτητών ξενοδόχων παγκοσμίως έχει ήδη απαλλαγεί από αυτό.
Εξάλλου, η Ελλάδα συγκαταλέγεται μέσα στους πέντε πρώτους προορισμούς με περισσότερους διεθνείς ταξιδιώτες στη συσχέτιση με την εγχώρια ταξιδιωτική αγορά. Με βάση απαντήσεις από ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, οι προορισμοί με το υψηλότερο ποσοστό διεθνών ταξιδιωτών είναι το Μαρόκο (87%), η Καραϊβική (75%), η Ταϊλάνδη (75%), η Αυστρία (72%) και η Ελλάδα (68%). Στον αντίποδα οι προορισμοί με το υψηλότερο ποσοστό εγχώριων ταξιδιωτών είναι οι ΗΠΑ (86%), η Αυστραλία (81%), η Ιαπωνία (79%), η Βραζιλία (78%) και η Ρωσία (77 %).
sete.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου